Kollega och vän och kvällsmys.

Min vän och kollega Lio (uttalas lajjo) bjöd mig på middag idag. Det behövdes verkligne och det blev rejäl skräpmat, kebabtallrik och dricka. Sedan gick jag på Ica åt henne och skulle handla energidryck.Dåf rågade hon i kassan mig om leg. Det är hennes arbetsuppgift såklart gjorde hon ju rätt. Men det kändes underligt, 18 års gräns på dem och jag är liksom 34. Men det var en upplevelse med. Sedan följde jag med Lio en sväng och umgicks och sen hem. Så trött och utmattad. Men en bra kväll. Hemma vankades det ljusmys och morden i midsomer. 
Imorgon vankas det jobb. 
 
 
 
Så gott. 
 

Erika 34 fick visa leg för 18 års gräns. 
 

Ljusmys bara för mig.
 
 
 
Det artade sig bra tillslut. 
Känslor, Livet | 18årsgräns, Andas, Bästa vän, Energidryck, Kebabtallrik, Ljus, Mysigt, Visa leg | |
Upp